• komis czesci komputerowe
  • centralna komisja edukacyjna w krakowie
  • silent hill sklep
  • nuty wiolonczela
  • strona 9360
  • multivan t4
  • klar psp
  • yczenia na Imieniny dla ks Proboszcza
  • Koha Mini
  • chodzenie na bieżni efekty
    Będą leczyć raka Salmonellą.
    chodzę o kulach amputacji nogi
    chodzenie boso po trawie a płaskostopie
    chodzenie z żołędzia na wierzchu
    chodzenie postacia w Quest3D
    chodzenie po wodzie w tibi
    CH Bydgoszcz
    Children of Sanchez Muzyka
      aaaaBędą leczyć raka Salmonellą.aaaa

    Temat: BIEŻNIA
    BIEŻNIA
    Mam pytanie: czy chodzenie na bieżni nachylonej pod niewielkim kątem,
    powiedzmy 20 minut dziennie da jakieś efekty jeśli chodzi o pośladki i uda?
    To ćwiczenie bardziej areobowe (jestem po 10 min rozgrzana a potem już tylko
    pot się leje) to czy można liczyć na spalanie tkanki i rzeźbę własnie na
    pośladkach i udach?

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!!

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,8414962,8414962,BIEZNIA.html



    Temat: Co jeść przed treningiem?
    Najlepiej nic nie jesc jesli sie odchudzasz, jesli brak Ci energii
    podczas treningu to polecam fat burnera (w tabletkach np. firmy
    Dymatize X-tream, tabletki lykasz rano po przebudzeniu) to powinno
    dac Ci zastrzyk energii ale tej ktora juz masz zmagazynowana, bo
    jesli sie odchudzasz to bez sensu jeszcze przed treningiem sie
    napychac, masz spalic to co masz a nie to co zjesz. Dopiero po
    treningu proponuje sniadanie, tutaj totalna dowolnosc, poniewaz tym
    sposobem masz podkrecony metabolzim mozesz zjesc to co lubisz a i
    tak organizm nie zdazy tego odlozyc, bo spalisz w ciagu dnia. Nie
    wiem jakiego rzedu jest to nadwaga, jesli nie duza mozesz zjesc co
    chcesz jesli masz co nie co odlozone, to jednak proponuje sniadanie
    lekkie aby byly szybsze efekty.
    A i bardzo wazne, nie wiem czy ma sens chodzenie na spining, jesli
    chcesz schudnac to powinnas cwiczyc tak aby twoje tentno bylo w
    granicach 120-135 udezen serca na minute. Wtedy spalasz tluszcz! Na
    zajeciach ze spiningu napewno zanotujesz wyzsze wartosci tetna, co
    bardziej wplywa na kondycje niz spalanie tluszczu. Polecam poprostu
    energiczny spacer na biezni (nie bieganie!). Godzina takiego spaceru
    minimum 3 razy w tygodniu plus fat burner zrobia swoje. Wiem co
    mowie bo sam tak robie, pod okiem mojego trenera!
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,73900261,73900261,Co_jesc_przed_treningiem_.html


    Temat: siłownia-jogger!!!!!!!
    siłownia-jogger!!!!!!!
    mam pytanie- czy możesz mi poradzić co robie źle, zaczelam chodzić na
    siłownie w grudniu.Przez miesiąc miałam ogólny rozwój a po miesiącu mam
    następujący plan: 10 minut rozgrzwka(steper, rower, bieżnia) potem ćwiczenia
    2xgóra+brzuch, 2xnogi+brzuch no i na zakończenie 25-30 min biegu na bieżni
    (10,5 km/h)i efekt jest taki, że robią mi się coraz większe mięśnie
    szczególnie łydki!!! a miało być spalanie tłuszczu! Co robie źle, ćwicze
    4xtygodnio rano, może powinnam wrócic do abt, tbc?
    dzięki za porady!:-))))
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,11465479,11465479,silownia_jogger_.html


    Temat: cardio czy B-N-P czy Hi-Lo czy box-aerobic?
    nie wiem jogger, jak często chodzisz na ABT, ale ja przetestowałam juz kilka
    klubów i wielu instruktorów i zapewniam cie, że w teorii może ABT tak własnie
    wygląda, ale nie koniecznie w praktyce. a to, czy ćwiczenia wykonywane w grupie
    będa intensywne akurat dla ciebie, zależy głównie od twojego wytrenowania - ja,
    żeby osiągnąc efekt "palenia" musiałabym zrobić dwa razy więcej powtórzeń i
    najlepiej z expanderami. a na bieżni nie trzeba biegać, wystarczy chodzić. i
    zaopatrzyć sie w dobry biustonosz :-)
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,2176446,2176446,cardio_czy_B_N_P_czy_Hi_Lo_czy_box_aerobic_.html


    Temat: cardio czy B-N-P czy Hi-Lo czy box-aerobic?
    nuria_22 napisał(a):

    > nie wiem jogger, jak często chodzisz na ABT, ale ja przetestowałam juz kilka
    > klubów i wielu instruktorów i zapewniam cie, że w teorii może ABT tak własnie
    > wygląda, ale nie koniecznie w praktyce. a to, czy ćwiczenia wykonywane w grupie
    >
    > będa intensywne akurat dla ciebie, zależy głównie od twojego wytrenowania - ja,
    >
    > żeby osiągnąc efekt "palenia" musiałabym zrobić dwa razy więcej powtórzeń i
    > najlepiej z expanderami. a na bieżni nie trzeba biegać, wystarczy chodzić. i
    > zaopatrzyć sie w dobry biustonosz :-)

    Ja akurat lubię dziewczyny ćwiczące bez staników :-) to mi podnosi testosteron,
    więc łączy przyjemne z pożytecznym :-)
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,2176446,2176446,cardio_czy_B_N_P_czy_Hi_Lo_czy_box_aerobic_.html


    Temat: wywołanie porodu przez chodzenie po schodach.
    Sorki, ale u mnie chodzenie po schodach, ani przytulanie, czy ciepłe
    kąpiele nie dały efektów. Codziennie przez trzy dni chodziłam na 3
    pietro 4-może 5 razy, a oprócz tego co pół godziny - godzinny spacer
    najpierw na bieżni, później w plenerze. Nie wiem, ale może dlatego,
    że podczas ciąży byłam bardzo ruchliwa :-)
    Mi pomogło picie cherbatki z liści malin (min. 3xna dobę) a efekt po
    24h., a moją znajomą to dopiero wzieło po herbatce z liści senesu -
    no ta to dorwała speeda - w ciągu 5 godz. mały już był na świecie :D
    Ale oczywiście wybór nalezy do Ciebie, niemniej jednak życzę
    powodzenia ;)

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,548,91205820,91205820,wywolanie_porodu_przez_chodzenie_po_schodach_.html


    Temat: Oferuje porady dotyczace urody i zdrowia
    Chciałabym schudnąc(ok. 7kg) i uwydatnić mięsnie, zwłaszcza ramion(za ok. 2
    miesiące będą musiała założyć sukienkę wieczorową i chciałabym mieć dość smukłe
    i umięśnione raminka:)
    Jestem zbudowana dośc proporcjonalnie, moją słabą stroną są uda-są dośc
    masywne, bardzo umięśnione oraz tzw. "boczki", które bardzo chciałabym
    zlikwidować. Może jakieś super ćwiczonka na te partie?
    Mam nadwagę, ale nie potrafię się zmobilizować. Może dlatego,że właściwie to
    lubię siebie, lubię swoje ciało. Każdy ma jakieś defekty i coś co mógłby w
    sobie zmienić. Konkretniej nie chodzi mi o samą utrate wagi, tylko o
    centymetry, ujędrnienie i kształt ciała - utrata tkanki tłuszczowej:)
    Ostatnio zaczęłam chodzić na siłownie,z tym, że nie bardzo wiem jak postępować,
    aby był widoczny efekt. Wiem, że same ćwiczenia nie pomogą, do ćwiczeń
    należałoby dołączyć dietę? Tylko problem w tym - jaka? Co jeść przed
    ćwiczeniami, co po, czego unikać, co jeść częsciej?
    Może poleciłabyś mi jakięs witaminki przyspieszające spalanie tłuszczu?
    I najważniejsze-jak często powinnam chodzic na siłownie? Dodam, że wykonuję
    ćwiczenia aerobowe, ok35 minut-steper bieżnia orbitrek, a potem siłowe, 3serie
    po 15 powtórzeń każdego ćiwczenia-tak mi polecono.

    Bardzo proszę o jakieś twoje rady odnośnie tematu-odchudzanie. będę bardzo
    wdzęczna i myśle, że rady te przydadzą się nie tylko mnie:)
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,18079270,18079270,Oferuje_porady_dotyczace_urody_i_zdrowia.html


    Temat: bieżnia czy rowerek stacj.???
    ja mam rowerek ale taki co daje tez efekt nart dokladnie nie wiem jak to sie nazywa ale raczki sie wymienia i mozna jezdzic i chodzic. mysle ze to najlepsze rozwiazenie bo 2 w 1. bieznia zajmuje wiecej miejsca jest gorsza w ustawieniu, ale mozna zmieniac wysokosc tzn. czy chcesz biec pod gorke czy prosto. przy tym rowerku co ja mam rowniez pracuja rece, miesnie brzucha. czyli efekt jest. ja bym radzila rowerek. przy biezni raczej pracuje tylko dolna czesc ciala.


    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,29664006,29664006,bieznia_czy_rowerek_stacj_.html


    Temat: sprzęt do ćwiczeń w domu- macie? korzystacie?
    sprzęt do ćwiczeń w domu- macie? korzystacie?
    Wiem, że sporo osób z forum chodzi na siłownię albo na jakieś fitnesy ☺.
    Niektórzy może mają osobiste pojedyncze urządzenia lub zestawy do ćwiczeń.
    Podzielcie się wrażeniami z taką, co woli ćwiczyć w domu:-) Kiedy teściowa
    mieszkała z nami, miałam do dyspozycji rowerek. Fajna sparwa, przy głupim
    oglądaniu tv często pedałowałam no i były efekty. Rowerek wyprowadził się z
    teściową☺ Zaczyna mi chodzić po głowie rowerek, a może steper... czy ktoś
    ćwiczy na steperze? czy to coś daje? jakie takie urządzonko ma możliwości? Ja
    z zasady nie lubię się męczyć☺, lubię chodzić, rower może być, ale bieżnia
    odpada☺, no chyba że do spacerowania. Jakieś inne cudactwa widziałam na
    allegro (nie wiem, czy w mieście jest sklep z takim sprzętem, widziałam steper
    bez kolumny w rowerowym, sztuk jedn☺), ale nawet nie wiem, jak się na tym
    ćwiczy. W te "urządzenia" , które ćwiczą rzekomo za mnie nie wierzę, ale tez
    nie potrzebuję jakiegoś drąga do robienia brzuszków, bo doskonale się bez
    niego obywam. Powiedzcie, czy warto kupować podobne urządzenia. Ja wiem, że
    pewnie fajnie na siłownie chodzić, ale u nas jakieś same łyse mięśniaki tam
    bywają, normalnych ludzi tam nie widziałam:-(

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16405,12838095,12838095,sprzet_do_cwiczen_w_domu_macie_korzystacie_.html


    Temat: Jak zacząć się odchudzać?
    Moja metoda:
    1. Miec racjonalne oczekiwania. Nie oczekiwac, ze sie schudnie wiecej niz
    kilogram tygodniowo (jesli sie schudnie wiecej, to jest to odwodnienie).
    2. Chodzic na silownie i biegac na biezni albo deptac na stepperach, minimum
    godzina 3 razy w tygodniu.
    3. Zamiast wagi lepiej zastosowac miarke. Waga sie zmienia np. w wyniku
    odwodnienia organizmu, nie ma sie nia co tak bardzo sugerowac.
    4. Nie glodzic sie, bo to daje efekt odwrotny do zamierzonego.
    5. Myslec siedem razy, zanim sie cos wlozy do koszyka w sklepie, bo potem juz
    jest za pozno (i tak sie to zje). Ewentualnie w domu nie miec zalu wyrzucic do
    kosza czegos, co jest ewidentnie niezdrowe. Minuta myslenia w sklepie rowna sie
    godzina z wywalonym jezykiem na silowni.
    6. Zapychac sie warzywami i owocami, zeby nie czuc glodu. Wprawdzie jedne i
    drugie sa slodkie, ale niskokaloryczne i skutecznie zaspokajaja apetyt. Warzywa
    lepsze od owocow.
    7. Jesc sniadania i drugie sniadania.
    8. Nie pic kawy ani herbaty ani w ogole niczego z cukrem (po tygodniu picia
    gorzkiej cukier Ci obrzydnie, wiec nie jest to takie wielkie wyzwanie).
    9. Chodzic na silownie albo biegac.
    10. Nie wpadac w rozpacz, jesli sie ma chwile slabosci i zje sie cos, czego sie
    zjesc nie powinno.

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,479,2231523,2231523,Jak_zaczac_sie_odchudzac_.html


    Temat: zapisałam się na vacu well :-)
    zapisałam się na vacu well :-)
    witam.
    za sprawą mojej szwagierki zapisałam się na vacu well - bieżnia pod
    ciśnieniem, dzisiaj idę drugi raz. Mam tylko nadzieję, że efekty
    będą widoczne, chciałabym trochę ujędrnić ciało i zrzucić kilka kg.
    Akurat trafiłam na promocje karnetu, 200zł/11wejść, a normalnie
    300zł. Przez pierwszy tydzień zamierzam chodzić codziennie, póżniej
    co drugi dzień, a po miesiącu co trzeci dzień. Pozdrawiam Gosia
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,580,70442049,70442049,zapisalam_sie_na_vacu_well_.html


    Temat: Aeroby--ile dni w tygodniu?
    Aeroby--ile dni w tygodniu?
    Prosze o szybka odpowiedz.
    Chcialabym spalic tluszcz i chce chodzic na silownie i cwiczyc na rowerku,
    biezni, steperze. Tak po godzine. Jadnak nie wiem ile razy w tygodniu mam
    chodzic, zeby byly efekty.

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,35858598,35858598,Aeroby_ile_dni_w_tygodniu_.html


    Temat: jak efektywnie ćwiczyć na bieżni
    jak efektywnie ćwiczyć na bieżni
    Jak w temacie, jak ćwiczyć by były efekty, jakie tętno, jaka
    prędkosć, lepiej szybkie chodzenie, czy trucht, jak długo. Pomożcie.

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,87355344,87355344,jak_efektywnie_cwiczyc_na_biezni.html


    Temat: Co robicie zeby sie nie nudzic jak ćwiczycie?
    Ja jeszcze dodam, że fitness w ogóle do ciekawych nie należy (no chyba że jakieś
    skomplikowane układy taneczne). Chodziłam wiele lat, ale raczej z musu. Odkąd
    zapisałam się na siłownię, chodzę tam z przyjemnością.

    Na początku oczywiście wydaje się to jeszcze nudniejsze, ale z racji tego, że
    szybko zaczynają być widoczne efekty, można się na prawdę wciągnąć, a wtedy
    każdy trening jest dla mnie dochodzeniem do perfekcji. Ja zawsze potrzebuję ok.
    2 tygodni intensywnego chodzenia na siłownię żeby się wciągnąć i poczuć w swoim
    żywiole (więc jak mam przerwę, znowu muszę się od nowa wkręcać).

    Jest jeszcze taki plus siłowni, że na słuchawkach można mieć swoją ulubioną
    muzykę, jakąś fajną audycję w Tok FM, czy program do nauki języka, a wtedy czas
    leci raz dwa.

    Zawsze też na bieżni (bo po każdym treningu na siłowni idę na bieżnię na
    spalanie tłuszczu) czytam gazety. To jest zwykle bardzo lekki trucht (albo nawet
    szybki chód), więc nie ma problemu z czytaniem (jeśli litery są przyzwoitej
    wielkości). Pożeram wtedy wszystkie te gazetki dostępne na siłowni typu Party,
    Twój Styl, Gala itp. i tak mi szybko czas leci, że czasem niechcący biegnę "za
    długo".

    Na tych wszystkich aerobowych sprzętach na siłowni można też sobie z kimś pogadać.

    Ale na prawdę najważniejsze - nie myśleć o ćwiczeniach jako obowiązku do
    odbębnienia, tylko o tych wszystkich pozytywnych rzeczach, które się w naszym
    ciele dzieją w trakcie nich. Nie patrzyć na zegarek, tylko skupić się na każdym
    ćwiczeniu i wykonywać jak najlepiej. Motywacja potrafi być kluczową sprawą.
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,92567857,92567857,Co_robicie_zeby_sie_nie_nudzic_jak_cwiczycie_.html


    Temat: kolejne podejście
    Dyszka, ja doskonale cie rozumiem!!!
    Mam dosc dietowania, najgorsze ze ja juz nie potrafie inaczej jesc niz zgodnie z
    dieta, tzn. grzesz i czasem nawet na maxa, ale chodzi o to ze jak patrze na
    kolezanki nieodchudzajace sie to mnie zazdrosc sciska patrzac jak... malo one
    jedza!!! Naprawde!!! Duzo mniej ode mnie, ale za to normalnie, w sensie jedza
    troche zupy, pare ziemniaczkow i mięska, no i jakis deser. A ja fura, po prostu
    fura jarzyn, czasem porownuje nasze talerze i czuje sie jak maksymalny
    obzartuch. I efekt jest taki, że one spokojnie najedza sie na pare godzin a ja
    mimo iz rozepcham zoladek swoim zielskiem to 2 godziny pozniej zaczyna mnie
    glodek brac i cos za mna zaczyna chodzic, a to jabluszko, a to kawalek gorzkiej
    a w domu powtorka z rozgrywki :(
    Tez mam dosc tunczyka, płatków, ciągle tych samych smakow!!! Bardzo chcialabym
    zjesc pierogi, pizze czy furę spagetti z serem! Bez kombinowania jak obniżyć IG,
    bez wyrzutów, ze znowu grzesze, w ogole bez myslenia ze to co jem jest zakazane!!!

    Mam maksymalny kryzys dietowy, waga beznadziejna - 56 kg, depresja galopująca...

    Gapcia masz racje z tymi ćwiczeniami, w 100%! Jak zaczęłam ćwiczyć do dużo
    wiecej robiłam aerobow, w sensie bieżnia, orbitek itp. Potem lekko sie
    rozleniwiłam i chodziłam tylko na aerobik na wspolne wyciskanie ciezarkow,
    czasem na stretching. I jak na początku ciałko ładnie sie wysmukliło, mimo
    zwiększonego apetytu, tak potem, jak zarzuciłam aeroby, znowu wymiary lekko
    poszly do gory. I nie wiedziałam co jest, co sie dzieje ale twoj post mi to
    uświadomił. Wniosek - wracam do aerobow, bo inaczej nie ma efektów spadkowych.
    Ja bardzo cenie jędrniejsze ciałko, mniejszy cellulit ale jako spaczona dietowo
    nadal najważniejszy jest dla mnie spadek wagi a konkretnie spalenie tłuszczu i
    juz!!!

    Wiecie, ja cały czas podświadomie boję sie ograniczyć żarełko, bo wiem że na
    dłuższą metę, nie będzie to dla mnie korzystne. Schudnę, ale nie da się po
    prostu dietować do końca życia i ja sie boje ze w pewnym momencie zacznę coraz
    tyć i wpadnę w depreche!! A tak, jak sobie pozwalam na grzechy, to jakos sie
    jeszcze trzymam w ryzach. Uświadomiłam sobie to wczoraj, jedząc następną garść
    orzechów i zastanawiając się dlaczego ja to jem. I takie myśli przyszły mi do
    głowy. Ufff, ciężkie jest życie SB-czek i MM-ek :(

    Ponarzekałam, ponarzekałam a teraz do boju! Nowy miesiac, czyste konto! Byle do
    przodu :)
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20960,64373776,64373776,kolejne_podejscie.html


    Temat: silownie, kluby fitness etc.
    Spinning to sa zejcia na rowerach stacjonarnych, ale innych niz standardowe
    rowerki. Spinningowe maja budowe zblizona do rowerow gorskich. Zajecia
    wygladaja tak, ze jedzie sie przy muzyce, w roznych pozycjach, z roznym
    obciazeniem, rozne tempa. Z pozoru moze wydawac sie nudne, ale zapewniam, ze
    nie jest. Oczywiscie duzo zalezy od osoby prowadzacej. Pozycji podstawowych do
    jazdy jest 3, mozna je modyfikowac, robic pompki, przysiady i w ogole duzo
    roznych rzeczy - tak jak mowilam - dobry prowadzacy to podstawa! Przy spinningu
    oczywiscie najbardziej cwicza nogi, ale pozostale partie miesniowe tez pracuja.
    Nie wiem, na jakim poziomie w K2 jest spinning, bo nigdy nie bylam - jak juz
    mowilam w Kielcach chodze nad Statoil na Zordlowej. Jak nie chcesz pakowac, to
    najbardziej wskazane bylyby wlasnie zajecia typu spinning oraz cwiczenia na
    przyrzadach kardio, czyli bieznia, rower stacjonarny zwykly, stepper, water-
    rower (to do wioslowania na sucho) i duzo brzuszkow, bo ta czesc ciala
    najciezej doprowadzic do porzadku (chociaz faceci maja z tym latwiej). Nie
    wiem, gdzie w Kielcach mozesz to dostac za rozsadna cene.
    A jezeli nie zalezy Ci na pakowaniu, tylko na kondycji i jestes odwazny to
    zachecam do chodzenia na rozne formy aerobiku:) W Kielcach jeszcze nie
    widzialam faceta na zajeciach, ale w Poznaniu facet na zajeciach juz nikogo nie
    dziwi. Faceci najczesciej przychodza na taebox (aerobik z mnostwem ciosow i
    kopniec), tbc (total body conditioning - kardio przeplatane z cwiczeniami
    wzmacnijacymi - dla Ciebie idealne), body bar (zajecia ze sztanga, na wszytskie
    partie miesniowe, obciazenie wybierasz sobie sam, instruktor dba o poprawnosc w
    wykonywaniu cwiczen, duzo powtorzen), ale sa tez tacy co przychodza na Afro
    dance aerobik, step, abf (posladki, uda, brzuch) i inne:)
    Problem oczywiscie polega na tym, ze Body Bar w Kielcach nie ma, taebox jst
    chyba tylko w K2 a reszta klubow ma poziom nie powalajacy na kolana. Na
    Zrodlowej jest bardzo mila atmosfera i zadowalajacy poziom cwiczen.
    A co do zrzucania kilogramow - nie zdziw sie, jezeli efekt cwiczen bedzie taki,
    ze bedziesz ciezszy - tluszcz jest lzejszy od miesni:) Ja cwicze 3 lata i moja
    masa sie nie zmniejszyla, ale wygladam 20x lepiej niz zanim zaczelam cwiczyc.
    Mysle nawet o tym, zeby zajac sie tym profesjonalnie, problem polega jednakze
    na tym, ze wyszlo tak, ze studiuje prawo:(
    Radze Ci po prostu pojsc do K2 i innych klubow, zorientowac sie w cenach i
    wyposazeniu, a potem zaczac cwiczyc :)
    A co do zainteresowania fitnessem w Kielcach - wystarczy spojrzec na ilosc
    odpowiedzi na twoj watek:)
    Jak masz jeszcze jakies pytania, to chetnie sluze rada:)
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,34571839,34571839,silownie_kluby_fitness_etc_.html